اپلیکیشن موبایل نرم افزار CRM

امروزه پیشرفت علم و تکنولوژی در تمام ابعاد زندگی وارد شده و کلیه امور را تحت تاثیر خودش قرار داده است. در تمام مسائل سعی بر این بوده تا از تکنولوژی به نحوی استفاده شود تا کیفیت زندگی را بهتر کند و افراد بتوانند از زمان‌های خود به بهترین شکل استفاده کنند. همچنین با محبوبیت روز افزون گوشی‌های موبایل هوشمند و استفاده بیشتر مردم از تلفن همراه برای رفع نیاز‌های روزمره خود، اپلیکیشن‌های موبایل برای توسعه کسب و کار و پاسخ به نیازهای مخاطبین می‌تواند بسیار مفید باشد. اپلیکیشن موبایل SarvCRM را به راحتی می‌توانید بر روی گوشی هوشمند اندروید (Android) و یا iOS خود نصب کرده و با این نرم افزار موبایل CRM در هر کجا به صورت لحظه‌ای به تمامی اطلاعات مشتریان خود دسترسی داشته باشید و رابطه با آنان را مدیریت کنید. کافی است شما به فروشگاه اپلیکیشن App Store (اپل استور) و یا Google Play (گوگل پلی) مراجعه کرده و با جستجوی عبارت SarvCRM نسبت به نصب اپلیکیشن موبایل SarvCRM اقدام نمایید و از امکانات برنامه به راحتی استفاده کنید.

اپلیکیشن موبایل نرم افزار CRM روی بسترهای اندروید (Android) و iOS چگونه به شما کمک می کند؟

تصور کنید، شما به عنوان یک مدیر و یا یک کاربری که از نرم افزار سی آر ام سرو استفاده می‌کنید ممکن است همیشه در محل کار خود نباشید و بنابراین دسترسی به کامپیوتر هم برای شما مشکل است اما نیاز دارید هر چه سریع‌تر به پروفایل مشتری خود رجوع کنید و اطلاعاتی از قبیل: شماره تماس مشتری و آدرس و زمینه کاری و … او را پیدا کنید تا با مشتری خود مرتبط شوید به راحتی با اپلیکیشن موبایل SarvCRM (نسخه اندروید و IOS) به کلیه اطلاعات و سوابق مشتریان خود دسترسی خواهید داشت.
به عنوان مثال: جلسه‌ای را با مشتریان خود برنامه‌ریزی و هماهنگ کردید و از زمان آن می‌خواهید مطلع شوید و یا نتیجه جلسه را می‌خواهید در نرم افزار SarvCRM به روز کنید می‌توانید با استفاده از امکانات اپلیکیشن موبایل نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری سرو، جلسات خود را در تقویم مشاهده کنید و تغییرات مورد نظر خود را ثبت نمایید و یا اینکه به عنوان یک فروشنده که جلسات زیادی را جهت معرفی محصولات خود با مشتریان برنامه‌ریزی کردید و می‌خواهید مطلع شوید که چه تعداد سرنخ جدید در نرم افزار امروز ثبت شده و سوابق آن‌ها را ببینید تا در مورد آن‌ها برنامه‌ریزی و تصمیم گیری کنید کافی است در طول مسیر با استفاده از موبایل اپلیکیشن SarvCRM ماژول سرنخ‌های خود را نگاهی بیندازید و به اطلاعاتی که می‌خواهید به سرعت و با آسودگی خاطر دسترسی داشته باشید و آن‌ها را مدیریت کنید.

برخی امکانات اپلیکیشن موبایل SarvCRM بر روی بستر اندروید (Android) و iOS

– مشاهده، ایجاد ویرایش حساب برای مشتریان
– مدیریت جلسات و فعالیت‌ها
– تنظیم هشداردهنده تلفن همراه برای یادآوری وظایف و جلسات
– وارد کردن سرنخ‌های فروش
– ایجاد و به روز رسانی فرصت‌های مربوط به فروش خود

همین الان برای دانلود و نصب موبایل اپلیکیشن نرم افزار CRM نسخه اندروید (Android) به گوگل پلی و برای نسخه iOS به اپ استور مراجعه کنید.