پشتیبانی نرم افزار CRM

نرم افزار SarvCRM دربردارنده خدمات پشتیبانی متنوعی از جمله ارائه نسخه‌های جدید‌تر، پاسخ به مشکلات و سوالات کاربران و برطرف نمودن مشکلات احتمالی در نرم افزار می‌باشد؛ به طوری که کاربران می‌توانند همواره از آخرین ورژن نرم افزار بهره‌مند گردند. همچنین به دلیل ارائه این نرم افزار CRM بر روی بستر پردازش ابری به محض بروز هرگونه مشکل احتمالی و حل آن، این مشکل برای تمامی کاربران حل خواهد شد.

تمامی کاربران نرم افزار CRM می‌توانند بدون پرداخت هزینه اضافی، از طریق پورتال مشتریان سرونو که از داخل حساب کاربری آن‌ها در دسترس می‌باشد تمامی مشکلات خود را مطرح نمایند (راهنمای استفاده از پورتال مشتریان) تا طی مدت حداکثر 4 ساعت کاری (شنبه تا چهارشنبه 8:30 تا 17 و پنج شنبه 8:30 تا 13) تیم پشتیبانی SarvCRM جهت حل مشکل با آن‌ها ارتباط برقرار نماید.

نرم افزار CRM - پشتیبانی

مستندات آموزشی نرم افزار CRM

از آن جایی که ممکن است کاربران در هنگام کار با نرم افزار با سوالات متعددی روبرو گردند، کارشناسان SarvCRM تلاش نموده‌اند تا در قالب مستندات آموزشی بتوانند پاسخگوی برخی سوالات شما باشند. برای استفاده از این مستندات لطفا به بخش مستندات آموزشی SarvCRM مراجعه فرمایید.

ویدیوهای آموزشی نرم افزار CRM

برای آشنایی با بخش‌های مختلف نرم افزار SarvCRM ویدیو‌های آموزشی مختلفی تهیه شده است که کابران با مشاهده آن‌ها می‌توانند اصول اولیه استفاده از SarvCRM را فرا گیرند. برای مشاهده این ویدیو‌ها لطفا به بخش ویدیو‌ها مراجعه فرمایید.


30 روز استفاده رایگان از نرم افزار CRM

شما می‌توانید در یک دوره 30 روزه به صورت واقعی از SarvCRM استفاده نموده و میزان پاسخگویی آن به نیازهای خود را مورد ارزیابی قرار دهید. این دوره به شما کمک می‌کند سیستم‌ای متناسب با نیازهای خود را انتخاب نمایید.