نرم افزار فروش ابزار ارتباط موثر با مشتریان

نرم افزار فروش دستیار شما در مدیریت فرآیند فروش

مشاهده دمو سرو سی آر ام

نرم افزار فروش چیست

نرم افزار فروش یک برنامه دیجیتالی است که به کسب و کارها کمک می کند تا کل چرخه ی فروش محصولات خود را ساده، بهینه و تسریع کنند. این نرم افزار کمک می کند تا نمایندگان فروش به ابزارها و ویژگی هایی دسترسی داشته باشند که بتوانند شاخص های عملکرد فروش خود را بدست آورند. با اطمینان می توان گفت هر چیزی که مربوط به فروش باشد را با یک نرم افزار فروش می توان بهتر انجام داد؛ ذخیره و بازیابی اطلاعات مشتری ، مشاهده شاخص های عملکرد فروش ، بهینه سازی استراتژی های فروش و پیگیری فروش های بالقوه و ارتقای آن ها.

نرم افزار فروش چه کمکی به شما می کند؟

مدیریت و نظارت بر فرایند فروش

نرم افزار فروش کمک می کند تا در یک نگاه از وضعیت فروش های جاری و پیگیری های بعدی که باید برای آنها انجام شود مطلع شوید. همچنین می توان گزارش های متنوعی از فروش های در جریان، انجام شده و ناموفق و دلایل آنها مشاهده نمود.

فراموش نشدن پیگیری ها

هر کاربر می تواند لیست فعالیت ها و پیگیری های خود را تا زمان انجام آنها در کارتابلش مشاهده نماید و به این ترتیب از فراموش شدن آنها چلوگیری نماید. همچنین کاربران می توانند تعیین کنند که تماس ها و جلسات مهمشان از طریق پیامک نیز به آنها یادآوری شود.

اطلاع رسانی خودکار به مشتری

می توانید برنامه ریزی کنید تا در زمان های مقرر بصورت اتوماتیک موضوعاتی مانند یادآوری پرداخت ها، تغییر وضعیت سفارش ها، تشکر برای بازدید از غرفه و … توسط نرم افزار فروش به مشتری ها از طریق پیامک، ایمیل و فکس اطلاع رسانی شود.


ویژگی های کلیدی نرم افزار فروش سرو

پیش فاکتور و فاکتور

کارشناسان با نرم افزار فروش قادر خواهند بود به سرعت و با سربرگ های مختلف برای مشتری پیش فاکتور صادر نمایند و درصورتی که ارائه پیش فاکتور به فروش منجر نشد، علت کنسل شدن برخی پیش فاکتور ها را مشخص کنند.

همچنین در مواردی که پیش فاکتور از اهمیت بالایی برخوردار است می توان روالی تعریف نمود که پیش فاکتور پیش از ارسال برای مشتری توسط مدیر فروش تایید گردد.


مدیریت پرداخت ها و وصول مطالبات

ثبت تمام پرداخت های انجام شده و تعهد شده توسط مشتری و مشاهده لیست پرداخت های در دست پیگیری هر یک از کارشناسان باعث افزایش سرعت وصول مطالبات خواهد شد.

نرم افزار می تواند پرداخت ها را چند روز زودتر با تمام جزئیات به مشتری از طریق پیامک یادآوری نماید.


مدیریت محصولات و پیش بینی بازار

کاربران همواره قادر خواهند بود در زمان ثبت پیش فاکتور به مشاهده اطلاعات محصولات موجود در هر انبار پرداخته و حسابدار شرکت میتواند علاوه بر بررسی و ثبت اطلاعات مشتریان، به رصد داده های نرم افزار CRM برای پیش بینی بازار بپردازد.

مدیریت محصولات

گزارشات فروش

دریافت گزارشات تحلیلی از فروش شرکت باعث ایجاد دید بهتر و تصمیم گیری دقیق تر خواهد شد.

  • گزارشات خرید هر مشتری در مقایسه با یکدیگر و سال های گذشته
  • گزارش فروش هر محصول
  • گزارش فروش هر شهر ، استان ، ناحیه
  • گزارش فروش هر دسته و گروه مشتری

یکپارچگی با وبسایت، تلفن، فکس، ایمیل و پیامک

  • ورود خودکار درخواست های ثبت شده در وبسایت شرکت
  • مشاهده تمام تاریخچه ارتباطی مشتری در زمان تماس ورودی
  • امکان ارسال پیش فاکتور یا فاکتور از طریق فکس یا ایمیل برای مشتری
  • امکان ارسال پیامک اطلاع رسانی به کاربران و یا مشتریان

مشاهده گزارش روزانه کارمندان

نرم افزار فروش امکان مشاهده تمام فعالیت ها و پیگیری های روزانه انجام شده توسط کارشناسان را فراهم کرده و مدیریت شرکت با این قابلیت امکان نظارت دقیق تری بر کارمندان خود را خواهد داشت.


ایجاد پروفایل مشتری

در نرم افزار فروش برای هر مشتری پروفایل واحدی ایجاد خواهد شد که تمام گفتگوها، پیش فاکتور و فاکتور ها، پرداخت ها، شکایت ها و دیگر مواردی مربوط به آن مشتری در یک صفحه قابل مشاهده خواهد بود.

این پروفایل در صورت تمایل میتواند بین کارشناسان و دفاتر مختلف شرکت به اشتراک گذاشته شده و همه از وضعیت یک مشتری بطور همزمان مطلع شوند.

دریافت نسخه موبایل اندروید و iOS نرم افزار فروش و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

دسترسی فوری و بدون نیاز به پرداخت!

ببینید چگونه نرم افزار فروش سرو می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند.