از نظریه تا عملیات کسب و کار

خلاصه سمینار:

خانم نیایش لندی مدیر ارشد استراتژی اژانس ارتباطی پلاتین که نزدیک به سه ساله که به کسب و‌کارهای متفاوت در صنایع متفاوت در راستای توسعه مشاوره می‌دهند راجع به تاثیر داده در کسب و کارهای متفاوتی که تجربه کرده بودن صحبت کردند.

استاد میثم ایران پناه مدرس دوره‌های MBA و DBA در دانشگاه تهران که تجربیات گسترده‌ای در حوزه علوم شناختی، مدل‌سازی رفتار انسان با رویکرد فایده ذهنی در تصمیم‌گیری دارند با دیدی جدید به دنیای انتخاب ها و تصمیم ها نگاه کردند و نتایج موفقیت آمیز این نگاه داده محوری را عنوان کردند.

دکتر رضا ابیاک به‌ عنوان یک استراتژیست بازاریابی و فروش با بیش از ۲۰ سال سابقه در مدیریت اجرایی و پست اجرایی دپارتمان‌های بازاریابی و فروش در شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف؛ به بحث پیرامون اهمیت تجزیه و تحلیل داده‌ها در هنگام افزایش سطح تصمیم‌گیری پرداختند. همچنین، راه‌هایی برای افزایش سطح داده‌ها و بهره‌گیری بهینه از آن‌ها برای بهبود تصمیم‌گیری‌ها را مورد بررسی قرار دادند.

جناب خشایار جباری مدیر عامل شرکت تارنگ، از تجربه خود در استفاده از داده در موفقیت کسب و کارشان صحبت کردند. اینکه چگونه داده های ثبت شده در نرم افزار با گزارش های متنوع در تصمیم گیری سازمانشان تاثیرات چشم گیری داشته و چگونه این تصمیمات سازمان را رو به پیشرفت سوق داده است.

ویدیو سمینار: