سامانه نیکوکاری واره – CRM ویژه‌ی موسسات نیکوکاری

عرضه‌ی راهکار نرم‌افزاری ویژه‌ی موسسات نیکوکاری با همکاری موسسه حامیان نواندیش افرا

سرونو (SarvCRM) و شرکت‌های همکاران سیستم، سپیدار و ابرآمد در همکاری نزدیک با موسسه حامیان نواندیش افرا؛ راهکار نرم‌افزاری ویژه‌ی موسسات نیکوکاری ارائه می‌کنند.

عرضه‌ی این راهکار که با نام «واره» به موسسات نیکوکاری ارائه می‌شود، بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی گروه شرکت‌های همکاران سیستم است که این بار در همکاری با موسسه حامیان نواندیش افرا انجام شده است. افرا یک استارت‌آپ اجتماعی است که با هدف توسعه‌ی زیرساخت‌ موسسات نیکوکاری تاسیس شده است. افرا به پشتوانه‌ی شناخت دقیق و ارتباط با موسسات نیکوکاری موفق شده است یک گام مهم در توسعه‌ی زیرساخت فناوری آن‌ها بردارد.

فرهاد بابازاده مدیرعامل شرکت سرونو در مورد این همکاری گفت: «هدف ما از توافق با موسسه افرا، کمک به این موسسه برای ارائه یک پکیج نرم‌افزاری به موسسات نیکوکاری و سازمان‌های مردم‌نهاد است. موسسه افرا پکیجی به موسسات نیکوکاری ارائه می کند که شامل نرم افزار CRM، نرم افزار مالی و … است تا آنها بتوانند فعالیت‌هایشان را با بهره‌وری بیشتری انجام دهند. SarvCRM به عنوان یک نرم افزار CRM ابری در این پکیج قرار داده شده است و امید ما این است که این پکیج زمینه‌ای را فراهم کند تا بدون نیاز به نیروی انسانی وسیع، موسسات بخش قابل توجهی از نیازهایشان را پاسخ دهند. بابازاده در مورد ظرفیت شرکت سرونو برای ارائه خدمات به موسسات نیکوکاری و سازمان‌های مردم‌نهاد نیز، گفت: نرم‌افزار سرو نو یک نرم‌افزار ابری (Cloud-Based) است، و ما محدودیت نرم‌افزاری به لحاظ تعداد کسانی که می خواهند از آن استفاده کنند، نداریم؛ و زیرساخت مناسب برای استفاده کاربران موسسات نیکوکاری از طریق موسسه افرا تهیه خواهد شد. ما در قالب یک فعالیت داوطلبانه و مسئولیت اجتماعی که داریم، تکنولوژی نرم افزار CRM را از مسیر افرا در اختیار موسسات نیکوکاری و سازمان‌های مردم نهاد قرار می‌دهیم. بابازاده در مورد انتخاب موسسه افرا برای توسعه مسئولیت اجتماعی شرکت سرو نو، اظهار کرد: سابقه اعضای هیات مدیره افرا در این انتخاب موثر بوده و برمبنای اعتمادی که وجود داشت، این توافق صورت گرفت. مدیرعامل سرونو، همچنین ابراز امیدواری کرد هم‌افزایی که قرار است از طریق این توافق، بین شرکت‌ها ایجاد شود، به‌حدی باشد که به‌ازای هر یک واحد توان شرکت‌ها، بتوان چند برابر بهره به موسسات نیکوکاری و سازمان‌های مردم‌نهاد رساند که با توجه به توان مدیران موسسه افرا این امر قطعا میسر خواهد شد. وی همچنین تاکید کرد که به خاطر اینکه نرم‌افزار CRM بر بستر ابر عرضه می‌شود؛ لزومی ندارد که برای هر متقاضی به‌شکل انفرادی فرآیند نصب نرم افزار انجام شود، بلکه با یک بار نصب آن در بستر ابر، همه متقاضیان می‌توانند از خدمات استفاده کنند.

واره
واره